Noticias 2/04

Segun dice en la siguiente noticia, la Store de Playstation Network (donde bajamos las demos y demás cosas), estará sin actualizarse durante 2 o 3 semanas por reformas, incluye unas capturas de pantalla de como será la nueva Store.
Este es un avance del nuevo Guitar Hero para la portatil de Nintendo (habia puesto psp -_-), bastante curioso por su artilugio para tocar.
Segun un estudio, la gente empieza a usar un poco menos Windows y mas Mac y Linux (aleluya).
Otro juego 'shooter' que promete grandes vicios por internet
Esta otra noticia va dedicada a bluemey, que a ver si se pasa por aqui y deja algun comentario (por no hablar de las posibilidades de ese posible blublog :D)
Otras noticias:

7 comentarios:

_MeiA_

2 de abril de 2008, 15:34

a mi mencanta somiar! tan desperta com dormint!...
molts cops tampoc menrecordo dels somnis, però si al despertar menrecordo magrada molt analitzarels i trobar-li el significat...
un pto!

Álvaro

2 de abril de 2008, 17:09

Pel que es veu, sempre que dormim, somiem, el que passa es que sols recordem un 95% del que hem somiat (algo així vaig llegir... o ho vaig somiar, o m'ho estic inventant; una de tres).
Per cert, tinc un llibre sobre l'anàlisi dels somnis, i he buscat el somni de caminar descalç per un carrer plè d'escorpins, i el seu significat és: "deixa els cubates d'una vegada tiu".

PS: Déu n'hi do amb el guitar hero per la DS... a veure què diuen quan ja s'estigui comercialitzant

Álvaro

2 de abril de 2008, 18:36

Ara que rellegeixo el meu comentari, un apunt:
OBLIDEM el 95% del que somiem, sols recordem el 5%.

4 linees que escric, i a sobre malament. Bah.

_MeiA_

2 de abril de 2008, 19:59

jujuju,,, doncs ja u saps dani! deixa els cubates!! kines festasses us monteu, no?¿ serà qüestió dun dia anar x girona! ejjeje

jo tb tinc la DS.. i stic enganxada a un joc que mencanta,, però em sembla k mel guardo per mi,, pk és bastant patètic.. jujuju

un ptnas!

Anónimo

2 de abril de 2008, 20:01

Eiiis, tres cosetes:

primer, tranquil Mani, segur que l'álvaro, jo, en pau, l'eloi i en pere també somiem en escorpins, però segons la teoria de l'álvaro no ho recordem (amb els cubates que portem a sobre segur que és el 95% sencer de somnis en escorpins...)

Segon, m'has d'ensenyar com va lo de l'store dels EUA, per veure que s'hi mou ;D

i últim, espero que en el següent escrit posis lo del PBM, que aquesta si que és la notícia de l'any xD

by "mr. se puede pagar con american-express?"

PD: ho sento, m'ha fet molta gràcia...
1 - ¿què diría un manco? - manuela, te extraño...
2 - ¿què diría una p*ta? - me rompo el c*lo trabajando...

jaja, ja està, es que n'hi han un munt!... como dijo un ciego, es que no veo la hora de irme!xD

Anónimo

4 de abril de 2008, 0:09

Ets un penjadot !! Enhorabona pel blog !!

Dani Moreno

4 de abril de 2008, 15:57

Veus jordi jo també soc capaç de tenir blog, lu que no soc capaç es de fer-lo jo XD, tot arribarà...

Xevi, ja tens la teva noticia a la següent entrada, ja la pensava posar igualment XD

Mireia i Alvaro, senyors DS, els cubates ja vaig provar de deixarlos però no hi ha manera...

Per cert, Àlvaro segur que el 95 % dels somnis els recordem pro amb els cubates sens obliden...XD